Stockholm!


En liten kollektion från helgen


Fredagen på väg och i stockholm.
Mongo Malin och johanna :)

stockholm stad innan vi drog till hotell/ vandrahem .

 Stockholm stad





jossan innan vi fick komma in i solnahallen :)





Träffade också våra saknade kompisar från stockholm, träffades på ett dans läger i sommras.
"Stockholm lockers" sök på youtube !

dagen innan tävlingen:)



Fail ^^





LÖRDAG.. Tävlingsdagen!


fixafixaafixa

lisa (:



innan vi hade genrep



Nicklas kom också en annan från lägret



just nu har jag inte några bilder på oss när vi dansar en så länge, men det ska jag fixa..
så nu kör vi vidare på resten av helgen :)

Tove på vägen till hotellet.

Aa, sen blev det stan igen innan vi skulle börja rulla mot jönköping!
det är fett najs.



HEAVEEEEEEEN ♥♥♥♥










Ja en liten del från helgen!
Det enda jag har att säga är att det va fett najs.
Och att jag längtar jätte mycket tills nästa år :D
Och bilder kommer som sagt när vi dansar så småningom.
+ Att snart kommer jag även skriva en länk till där du kan kolla på tävlingen, men den är ännu inte klar.
Men nu får ni njuta av söndagen så hörs vi i morgon!

PEACE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0