börjar jag kanske bli sjuk?! :(

Forget that I'm going to get sick,FUCK NO




 Min dag har väl gått lite upp och ner..
När ja kom till skolan och skulle ta ut matte grejorna ur skåpet, så kräktes jag (y)
Men jag gick nästan hela dagen endå, för det va bara ngn damp uppstötning.
Om ni ville veta det då x)
Senare frös jag och smått ont i huvudet.
Så pappa var och hämtade mig.
Ingen dans för mig idag.
Ringarna köpte jag på vägen hem + ett par gråa mjukisbyxor som vi ska ha på tävlingen i helgen.
Pappa och ja svängde också förbi a6 och köpte smothie, fett najs!
Nu ska matilda krypa ner i sin säng och kolla på ngn mysig film.
Höres ikväll♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt ringarna?

2011-01-28 @ 17:14:17
Postat av: Anonym

snygga ringar;)

2011-01-28 @ 17:15:03
Postat av: Anonym

snygga ringar;)

2011-01-28 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0