Glad alla hjärtans dag♥

Lyckad dag!
Skulle igentligen vart med erik idag, men det blev inte så..
Vart inne i nästan 2 veckor,äntligen fick jag komma ut, och umgås med mina kompisar^^
Först vaknade jag och kännde mig lite konstig dock.
Men bättre lite senare på dagen, Va då med amanda ,alicia,jakob och filip! (:
Lite senare stack jag till frisören och klippte mig, det blev kort säger jag ju bara -.-
Ehm, sen ner till amanda igen, vi tog lite kort manda och jag som ni ser här,
Hoppas att min dag blir lika bra om inte bättre i morgon.
puss♥










 



 Hehe yeeeeah! 

Juste sry, glad alla hjärtans dag! ♥

 


Kommentarer
Postat av: emmelie :)

fan va fin du är människa!

2011-02-15 @ 22:05:58
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/
Postat av: emmaälskarmatilda

världens snyggaste människa! <3

älskardig !<3

2011-02-16 @ 15:16:08
Postat av: emmaälskarmatilda

Världens finaste människa ! <3

älskardig gumman <3

2011-02-16 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0