just i dag är jag stark!

Oj, det var länge sen!
Ledsen för jätte dålig update.
Men jag haft en del att göra och inte tid att sitta vid datorn..
men det blir lätt så nu när skolan har börjat tyvärr.
Men i fredags så var jag med josefin, alicia, amanda och grillade och sen träffade lite fyllesvin, fint!
Och thomas och richard kom en stund och hälsade på.
Sen på lördagen så kom sone och hämtade mig amanda och lizzie och vi åkte till egnahem både lyckad med misslyckad kväll, blev att jag och amanda sov hos alicia och sen chill på söndagen.
Och nu är det måndag och jag, amanda, mamma och hennes jobbarkompis åkte till ullared hitta lite smått och gått som kommr upp på bloggen i morgon!
I mon är det skol foto,har ännu inte hittat ngt att ha på mig.. men det behöver inte vara något speciellt men endå.


jag,ludde,amanda
en snygg bild från helgen!



tänkte att jag kanske skulle testa något nytt? :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem rickard? :)

2011-08-30 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0