hemma hemma hemma!

Jag är hemma igen efter en bra vecka på lägret med massa massa dans och fint folk, nu taggar jag summercamp istället :)
Bilder kanske kommer..
Just nu ligger jag i sängen och kollar på solsidan, efter att ha städat hela huset och tjänat lite pengar hehe, stolt!


Men iallfall, så tänkte jag svara på två komentarer som jag fick för några dagar sen.
Skulle bara säga tack för tipset om kameran, det ska jag testa så snart som möjligt :)

Sen så skulle jag bara säga förlåt, för att jag inte har svarat på din komentar om vem måns är, men jag har inte kollat mina komentarer på ett tag.
Så det är inte så att jag har låtsats att jag inte har sätt dom.
Men måns gustavsson heter han i allafall, men jag känner inte honom utan det är min kompis som känner honom lite grann :)
så det var det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, vad gjorde ni med han :D

2011-08-07 @ 20:47:02
Postat av: matilda

ööh, jadu vi va inte med han sen så att... ingenting

2011-08-08 @ 01:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0