..

like witchcraft and magic.
like the reddest of all roses.     ♥
I can
do more than say I love you?




God morgon, tänkte gå ut och ta lite bilder.. men min kamera fungerar inte och den andra finns det inget batteri i och min mobil tappade jag minnes kortet på igår, hur lyckas jag helt seriöst?
Men ska försöka fixa det.
Snart börjar skolan, lite konstigt att jag inte saknar det alls, brukar ju faktiskt vara så att man börjar längta lite nu i slutet men det gör faktiskt inte jag i år, för jag vet vad som väntar.
8an den mäst hatade års kursen säger många, och jag som inte är en fena i skolan... men jag har faktiskt bestämt att jag ska satsa nu i år så att jag kommer inte på det jag vill oså vidare.
Så att jag inte får kämpa satan i slutet av nian som många andra får göra, för det lär ju ta på krafterna..
Men nu funderar jag på att hoppa in i duschen sen ut och lete rätt på mitt minneskort, fast det regnade ju visserligen igår så det är säkert förstört ändå ;(
aja, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Love

svar; aaaw tack tildis, du är fin ! <3

2011-08-21 @ 13:41:21
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0