Goodmorgon ?

God morgon kära bloggläsare, har ni haft en bra påsk ?
Min har i allafall vart duglig om man säger så.
Haha tidigare på dagen var vi (jossan, jag , ludwig) hos några av mammas och pappas kompisar och käkade.
Senare fick vi små panik om vad vi skulle hitta på, då tog vi bussen till jkpg och gick en liten runda på stranden sen vidare in till stan.
När vi väl va nära så gick vi till donken bara för att ha någonting att göra, där träffade vi Anna,Freddie,Sebbe,Clara med flera..
En lite speciell påskafton, ute på stan som värsta luffare.
Och jag hade nackspärr alla frös osv.
När vi kom hem runt 00.00 så hade dom grillat så vi åt lite, sen gick jag och jossan hem till mig och somnade.
Ganska lyckat ändå haha + att jag är så dålig på att förklara..
Men det blev en lyckad kväll ändå :)



Något liknande detta hade jag på mig i går + en tjockare tröja fram mot kvällen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0