måndagen den fjärde oktober tjugohundratio.







Idag har jag vart med denna tjejen ,hon hängde med mej hem after school mycket trevligt ^^
ehm, ja baxade en boll från  hund&katt magasinet som jag och alicia har lekt med i dag, så lagom monga som vi är..hehe!
senare när vi kom hem gick vi t pizzerian o käkade, sen köpte godis.. almänt tjocka i dag lizzie & jag x)

på kvällen så kollade vi film , sen gick vi ner t amanda, filip och jossan o busade lite.
 de är typ våran dag hahah, mycket intressant!


JUSTEEE HAHHAHHAHH!
jag & alicia åkte kundvagn nere på rosen parkeringen.. & då såg ja en läskig snubbe bakom alla bilar då fick vi lite panik , jag då som satt i vagnen & inte kom ut ,lizzie som körde..
sen tappade hon sin mobil och en kaka på vägen ut hahaha, ubbelpanik!
sen typ kutade vi ut & gubben sprang typ efter och skrek på oss.
fett läskigt!  ;o


jaja , nu ska ja sova haregött & sovsött puss!♥

Kommentarer
Postat av: ronja

fina bilder :)

2010-10-05 @ 17:23:45
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: matilda tholander(:

hihi tackar (:

2010-10-08 @ 16:43:09
URL: http://tildatholander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0