En vanlig måndags kväll.




Jag är med i "veckans blogg" på emmeliebinetts blogg förstås, Kolla gärna in! 



Nu ligger jag här på sängen, och ska strax plugga in för den sista läxan innan jullovet tror/ hoppas jag?
Inte gjort ett skit i dag, som vanligt känns det som..
Men tanken var faktiskt att jag skulle göra so:n, men som vanligt så orkade inte jag det -.-
Ska nog bestämt gå och göra mig en macka och ett glas oboy.

Juste i lördags så var det ju avslutning på dansen, rätt skönt igentligen även om jag tycker om att dansa välldigt mycket.
Men nu blir det mera tid till kompisar, Erik och fritiden :)
Inget mera att skriva en att jag längtar till julafton haha !

Vi ses


Kommentarer
Postat av: emmelie :)

Sv: Vi har varit tillsammans 14 månader ;)

Alltså 1 år och 2 månader i fredags ;) hihi



du är sjukt söt :D

2010-12-20 @ 22:40:15
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0